UM i Trondheim

Finn.no reklame med meg.

Dette er bilder av meg der jeg prøver å selge en gul reise radio på Finn.no. Jeg har ventet spent på at reklamen skulle bli vist på T.V. Nå er den endelig ute. 

En slik huske stol ønsker jeg meg.

Dette opptaket i denne stolen, var kjempe artig. Dessuten var det vanskelig å kjede seg, da jeg lo meste parten av opptaket. Stolen svingte seg i alle retninger og det var vanskelig å få den til å bare svinge rett frem.

Nidarosdomen

Torsdag morgen kom mormor hjem til oss og vi kjørte Eskil til Bussen. Tre utøvere fra Halden skulle være med resten av Østfold gjengen til UM i friidrett (Trondheim). Mannen min og jeg dro i bil, for dette ville vi se på. Yngste mann dro til Sandefjord på fotball cup, mens barnas mormor var katte vakt. 

Eskil Karoline og Tom Inge

Mens Eskil sov på hotell  overnattet vi hos datteren min Karoline og samboeren hennes, som bor i Trondheim. Hun fikk fri fra jobben som kranfører ett par timer på fredag, så hun rakk å se broren komme inn som nr 4 på hekk 300m.

Meg, Jan og de to eldste barna.

Det ble en opplevelsesrik helg for oss alle sammen. På Nidar kjøpte vi alt for mye. Jeg kjøpte meg verdens tøffeste termokopp med teksten: Du kan ikke gjøre alle glade. Du er ikke en sjokolade. 

Buble tea

Buble tea var også verdt ett forsøk. Det smakte helt himmelsk. Jeg bare elsket det. Det må bare prøves!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg