Tur til Uddevalla

Torsdag var det kaffe med mine halv søstre og fredag var det lunsj med ei god venninne. Verden begynner så smått å komme tilbake.

Ikea på Torp

Så kom turen til oss. Vår tur til å kjøre. Denne gangen var det samling i Uddevalla. Eskil delte rom med en kjekk gutt fra Fredrikstad og lærte mye teknisk om hekkeløp. De kalte ham ett naturtalent.

Jan og jeg tok lunsj på Ikea på tilbaketuren. Vi rakk en tur innom systembolaget og Happy price, før vi kjørte tilbake.

Søndag tok Leif og jeg en tur i skogen. Min første tur etter operasjonen.

I dag våknet jeg dessverre opp med feber og vondt i halsen.

Utsikt ned mot huset vårt
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg