Grilling av marshmellows

Lørdag og grilling av marshmellows

Denne mandags bloggen kommer på tirsdag denne uken. I går hadde jeg rett og slett ikke tid.

Tirsdag hadde jeg en lang dag som statist. Bilen var mer statist enn meg, og jeg ble sittende mesteparten av tiden alene i min egen bil. Men når Blodsbrødre kommer på Tv, skal jeg se den.

Venting på Melløs

Tirsdag hadde jeg en enda lengre dag, da guttungen skulle løpe 200mh i Moss. Vi møtte i god tid, da vi trodde han skulle løpe kl 18.00. Jeg hadde misforstått, han skulle ikke løpe før kl 19.10. Vi tok oss en lang kjøre tur. Da vi kom tilbake og han skulle varme opp, kom det noen og ryddet bort hekkene. Hva skjer nå, tenkte vi. Det viste seg at de hadde problemer med tidtakingen, så alt ble utsatt. Da guttungen var ferdig å varme opp og var klar til start, skulle jentene løpe 60m. Klokken 20.00 gikk solen ned og det ble kaldt. På det tidspunktet var jeg dritlei og sur. Jeg hadde spurt guttungen tre ganger om vi skulle dra hjem. 20.30 uten oppvarming ble det gutter 200m hekk. Han fikk dårlig tid til å varme opp på grunn av rot. Han var kald i kroppen og ganske lei.

Meg og Ylva

Torsdag ble heldigvis mye hyggeligere, da jeg fikk overaskende besøk av ei venninne fra Tønsberg. Vi ble kjent på ungdomsskolen og vært venninner siden. Det er ikke hvert år vi har sett hverandre, men vi er opptatte begge to så det er ikke så lett å få tid. 

Fredag hadde mannen min bursdag. Vi dro på hytta. Vi spiste grillmat og satt på terrassen og pratet til langt over midnatt. Håper han koste seg like mye som meg. Vi hadde med noen megastore marshmellows som vi grillet på åpen flamme. Beste desserten som er. Klissete og en helt fantastisk liten sukker bombe. Anbefales virkelig. Plasseres på grillpinne og vips så har du en deilig dessert.

Bursdags kveld på hytta

Det nærmer seg konfirmasjon, så vi har fått opp party telt og jeg har fått kjøpt maling til mur, plante jord og blomster. Jeg har også rukket å plantet blomster rundt i hagen. Det må sies at jeg har overanstrengt det vonde benet mitt og ikke har sovet i natt. Moren min sitt ben går det bedre med, da de har sprøytet silikon inn på tre steder i foten. Nå kan hun tråkke forsiktig ned på høyre også.

Jeg hadde ett gavekort på fotterapi, så det fikk jeg endelig brukt. Jeg kom nettopp fra fotterapi timen nå, med myke ben. Beklager å si det, men det er nok ikke min greie. Stelle føttene mine skal jeg nok klare selv. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg