Strømstad

Harry handel

Bildet viser at vi er en av de som reiser til Sverige for å handle. Om det lønner seg? Ja ! Både jus, kjøtt og laktosefrie produkter er det mye å spare på. Dessuten har de jo ett mye større utvalg. Spesielt på laktosefrie produkter, melkefrie og glutenfrie. 

 

På søndag forrige uke begynte det å verke bak i ryggen. Da jeg våknet mandag morgen kunne jeg ikke rette ut ryggen. Det har blitt mange dager til sengs i fosterstilling, men på fredag fikk jeg hjelp av fysioterapi. Han sa jeg hadde fått en prolaps, og det har jeg vært borte i før. Jeg gikk helt glipp av danse kvelden på Kom og Dans. Jeg hadde gledet meg til og begynne igjen. For dere som bor i nærheten av Halden : Det er Dansekveld på Vannvogna annenhver torsdag. Der kan man komme og danse det man ønsker å danse. Det blir spilt variert Swing og Bugg musikk. Tider ligger på Kom og Dans Halden på Facebook. Neste gang skal jeg være der.

 

Meg og Leif i hagen

 

Vi var heldige med været hele helgen også. Vi dro til Sverige og besøkte noen gode venner. Det ble en kjempe koselig helg, med veldig lite søvn. Vi spilte både quiz, kubb og minigolf. Slitne etter helgen tok vi oss tid til å handle på Nordby.

Minigolf på Daftø

 

Husk at det fortsatt er ett virus der ute. Sprit hender og hold avstand. Datter og “svigersønn” ligger rett ut med feber og hoste. Covid 19 er noe herk og vi ønsker å tro at det er over. Bare husk håndspriten da folkens.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg