Sommerferie i Valdres

Meg og mannen min.

Kan tro vi har kost oss i dette boblekaret i sommer. Min mann fant det billig på Finn.no før ferien. Man kan finne så utrolig mye fint der, om man bare legger inn ett søk. Om man trenger en reiseradio f.eks…………… forklaring følger i løpet av denne måneden. Hyllene har mannen min laget selv. Dessverre har vi allerede pakket det bort for i år. Det ligger å venter på at Støre skal gjøre noe med strømprisene, så vi pakket det innerst i hjørnet bak slalomskiene.

Utsikt mot Fagernes

Det har vært en flott sommer på hytta. Den første uken hadde vi besøk av min mor. Vi fikk også besøk noen dager av ett vennepar og datteren deres. Vi gikk litt i fjellet. En tur gikk opp Flaggberget i Leira, til ett flagg som er malt på fjellet. På toppen der er det ett lysthus. Det var en fin, men bratt tur.

 En av de siste dagene av ferien fant mannen min og jeg dette flotte lysthuset rett ved idrettsbanen ( Blåbærmyra) i Fagernes. Jeg la det ut på facebook og venninnen min trodde vi hadde gått opp til Flaggberget en gang til, jeg i kjole denne gangen. Jeg fikk melding fra henne der hun spurte om jeg hadde klatret opp med sandaler denne gangen. Hadde vært gøy å la henne tro det da.  

Trening til UM i Trondheim

Eldste gutten har trent mye på 300m hekk i ferien. Dette bilde er fra Bagn. Her fikk han øvd starten, men banen er dessverre ikke 300meter lang. 

Sommerskyer over Bagn.

Ellers har det vært mange flotte kvelder, selv om det ikke har vært mange dager med ønsket varme. Hadde en (bare en) dag, da det ble varmt nok til å bade i bassenget på terrassen.

Endelig kom dagen med sol og varme
Bålpanna holdt oss varm om kvelden.

Denne hytte sommeren uten tilgang på Pc, uten å se på Tv og masse liv utendørs har vært nydelig, og forklarer fraværet av Mandagsblikk. Nå er jeg tilbake på mandag.

Leif koser seg på fanget mitt

Sees til mandag

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg