Sommerhelg på Hvaler

Mandagen som var, hadde mannen min og jeg vært gift i 13 år. Jeg fikk roser, vi bestilte en pizza og vi tok ett glass vin. Det er viktig å feire kjærligheten. Når man holder romantikken i livet, blomstrer kjærligheten. 

Så feiret vi dagen ordentlig med gode venner i helgen. Vi er heldig som har venner med tilgang på hytte, ytterst på Skjærhalden på Hvaler utenfor Fredrikstad. Vi pakket to gutter, kofferter, klær og katt i bilen på fredag. Så bar det av gårde til helge ferie på Hvaler. Jeg er kjempe dårlig på å pakke, så det så nok ut til at vi skulle være borte resten av sommeren. Når vi ankom Hvaler og åpnet dørene, trillet pikkpakket vårt ut i alle retninger. Det ble en fin kveld i varmen ute i hagen. Barna fikk sove i campingvogn. 

Lørdagen våknet vi opp til regnvær. Heldigvis sluttet det å regne utpå dagen, slik at etter en veldig sen frokost la vi ut på tur. Siste delen av turen var vi slitne, sultne og gikk ett kvartes tid i regn. Det skal man vel ikke klage på, når man kunne sitte ute med grillmat og jordbær resten av kvelden. 

Søndagen koste vi oss med å gå en tur til stranden. Det blåste litt, så vi ble der ikke så lenge. Vi tok frem litt mat fra fredag, litt fra lørdag og grillet litt mer. Vi hadde en kjempe stor buffè servert til fire voksne og tre barn. Jeg er helt sikker på at jeg kunne trille hjem. Likevel fikk vi plass til fire kurver jordbær, før vi takket for maten.

 

Helgen avsluttes med å kjøre innom min mor i Fredrikstad, for å fikse ett vindu. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg