Vi pusser opp på badet

Skraper lim av veggen.

For det midterste barnet mitt har denne uken vært kjempe artig. Det har vært klubbmesterskap på friidrett, med kjemp gode resultat. Det har vært klatring på grensen, med zipline og god kamerater. Det har også vært en liten nedtur når han absolutt ikke fikk den karakteren han forventet i gym. Der var det noe som ikke stemte. Hvor sender man en klage?  Ikke så lett å få pratet med noen om det heller, for skolen leverer ut karakterer som det siste de gjør før de låser og tar ferie.

I helgen fant vi brukt baderomsinnredning på Finn.no. I full fart kjørte vi av gårde for å hente den. I går fjernet mannen min den gamle innredningen, som var limt på veggen. I dag står jeg på badet og skraper lim, før jeg skal vaske veggen. Jeg skal oppdatere dere med resultat. Når vi først får satt i gang, så jobber vi på. Mannen min kommer sent hjem fra jobb i dag, men det gir meg bare bedre tid på skraping og vasking.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg