Polymyalgia Revmatika

Moren min har fått sykdommen Polymyalgia Revmatika og det er grunnen til at jeg ikke har blogget på en stund. Hun har ikke kunnet røre seg og hun startet med 11 dager på helsehuset, mens hun ble utredet. Jeg har kjørt henne til ulike leger og sykehus, lagd middagen hennes og  handlet for henne. Litt logistikk problemer har det vært for å få til treninger for barna osv. Moren min har fått medisin som hjelper, selv om hun nå sliter med ett gammelt magesår pga nye tabletter. Fredag ble hun operert for å ikke miste synet på det ene øyet. Hun har fått hjemmesykepleie, alarm og hjemmehjelp. Det har vært tungt og slitsomt, men det ser ut som om hun kommer seg litt nå.

Mannen min og jeg har for første gang prøvd oss som instruktører på grunnkurs i Svenskebugg. Håper vi ikke har skremt folk bort, for vi har mye å lære på den fronten. Takk til de dansende som har tålmodighet med oss.

Eldste gutten er kommet inn på Wang toppidrett neste år. Nå er det bare å finne ut hvordan han kommer seg til og fra Fredrikstad – Halden tur retur,i tide.

Går lenge mellom hver gang vi har råd til å bruke hytta. Viktigste er at vi klarer å beholde den, så får bruken komme siden.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg