På trynet med høye hæler.

Å øve på hekkeløp i hagen

Eskil trenger å øve, så han øver i hagen med de to hekkene han har. Her gikk det så fort at ingen av bildene jeg tok ble tydelige. Kan likevel se det er høyt over hekken.

Jan og meg

Barna har sommerferie og sover lenge om morgenen. Tirsdag hadde den eldste gutten avslutning med idrettslaget. De koste seg på KLATRING PÅ GRENSEN, i flere timer.

Bilde fra i fjor.

Hver år går gutta og jeg over festningen og ned til byen, for å feire skoleferien med bakevarer fra det gamle fengselet- Brød og Vann. Dette har vi gjort helt siden den eldste gutten startet på skolen. På hjemveien har vi alltid tatt trappene på baksiden av festningen og alltid tatt bilde på den grønne overgrodde benken. Vår skoleferie tradisjon ble brutt i år pga mitt dårlige kne. I år hadde jeg slettes ikke klart meg ned på brostein og kanskje jeg ikke hadde klart trappene hjem heller. I år måtte vi ta bilen. Det ble gode bakevarer på Brød og Vann, men ingen bilde på den grønne benken. Det kneet ødelegger mye for meg, enda jeg bare er halvveis i livet.

I en fengsel celle

I dag skulle jeg kle meg litt elegant med litt hæler, kjole og hatt for jeg skulle på lunsj hos ei venninne i Strømstad. Jeg skulle bare en knøtt liten tur innom polet. Jeg handlet, rettet på hatten og småløp ut i små regnet. Jeg snublet i mitt vonde kne og før jeg visste ordet av det lå jeg utover parkeringen så lang jeg var. Rett i asfalten med begge knær, mens hatten flakset av gårde. Elegant var det i alle fall ikke. Ikke vet jeg hva folk tenkte der jeg krabbet meg opp på alle fire og rettet på kjolen. Og det første venninnen min fikk gjøre var å rense sår, før hun serverte nydelig mat. Om noen lurer på polvarene? Flaks for meg kjøper jeg rusbrus på plastflasker. Gikk så fint så.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg