Regn ingen hindring på Fredrikstenstafetten

Karsten og meg på Londonberget

Mandag var det symøte igjen. Vi syr aldri, men det pleier man jo heller ikke gjøre på slike symøter. Man spiser og skravler. Det er kjempe koselig og man trenger tid med venninner. Damer hører på hverandres historier og koser seg seg sammen ved å sitte å skravle. Jeg elsker å være sammen med mannen min jeg, men jeg hadde ikke klart meg uten gode venninner. Vi ler og engasjerer oss i hverandres liv. Til alle dere som har gode venninner, tenk på hvor heldige dere er.

Grunde bærer fanen

Tirsdag var Det Fredrikstenstafetten. Alle klasser på alle skoler i Halden, stiller med  ett eller flere stafettlag. Grunde løp på 3.laget for Kongeveien barneskole og Eskil på 1.laget for Risum ungdomsskole. Grunde var like heldig som han var på 17,mai. Han fikk bære den helt nye fanen til Kongeveien skole.

Sølv ble det på Risums 1.lag

Eskil og laget hans dro inn 2.plass og en velfortjent sølvmedalje fikk plass rundt halsen. Klissvåte ,kalde og veldig fornøyde var vi da vi satte kursen hjemover.  Det var utrolig mange unge lovende med sine familier som stilte opp. Regn og kulde stopper ikke oss vikinger fra Norge.

Onsdag dro Grunde, jeg og Karsten(katten) og hentet mannen min og den eldste gutten vår i Rakkestad, der mannen min jobber. ( Det var Eskils siste utplasseringsdag på hans jobb). Så dro vi til Valdres for å slappe av noen dager.

Min mor var med og så på Fredrikstenstafetten

Vi koste oss i Bagn. Vi kjørte oss en tur opp til Ellingseter og på vei ned igjen sier den yngste gutten: Det står en statue av en elg rett ved veien. Det syns vi var veldig merkelig, så vi snudde for å se. Da var denne “statuen” på vei inn i skogen.

Statuen som stod helt rolig ved siden av veien, nå på vei inn i skogen

 Lørdag kveld løp Eskil seg en tur opp på Londonberget. Mannen min, jeg og katten gikk opp på søndag. Kneet mitt holdt helt opp, så jeg er kjempe fornøyd. (første bilde)

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg