Operert bort livmoren

 

Tirsdag klokken åtte om morgenen ble jeg operert på Kalnes sykehus. Livmoren ble fjernet, i håp om å ta mange endometriose smerter med seg.  Det tok lang tid på oppvåkningen og kateteret må ha blitt satt inn feil for det var så vondt, så det måtte fjernes selv om jeg ikke kom meg alene på do. Det var vanskelig å være våken. Jeg sovnet fra både lunsj og middag, selv om jeg var kjempe sulten. Heldigvis var det ei søt jente på vakt,som ordnet nattmat. Hun kom med saft, te og mye forskjellig pålegg. Jeg ble tatt veldig godt vare på inne på avdelingen. Onsdag ettermiddag hentet mannen min meg.

 

Fredag dro vi til hytta vår i Valdres for å slappe av. Mannen min ordnet slik at jeg kunne sitte ute på sol terrassen en liten stund, og ikke bare sofaen i stuen.

Det var en avslappende helg. Søndag sov jeg hele veien hjem og hele kvelden. Hytta vi forlot var julepyntet og jeg gleder meg til neste gang vi kommer dit.

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg