Olje på platting.

Stolt etter lørdagens lille jobb.

På fredag ringte mannen min hjem fra jobb og lurte på om vi hadde planer for helgen. Det hadde vi ikke, så dermed var vi plutselig på vei til hytta igjen. Huset blir litt forsømt i disse dager, men det blir vel fort slik når man helst vil være mest mulig på hytta. Den arbeidslysten vi har, får utløp der oppe blant fjellene. Ikke det at jeg får gjort så veldig mye der heller, men jeg får gjort litt. På lørdag fikk jeg vasket og rengjort øverste del av terrassen, før jeg la meg på kne med kost og olje. Hjemme har jeg alltid brukt beis, så det var gøy å se forskjellen. Litt av gangen, så kommer jeg i mål uten at det blir uoverkommelig. Vi fikk tid til å ta oss en dukkert i ett fjellvann også. Der hadde isen gått for 14 dager siden. Yngste gutten og jeg kom oss uti vannet. Han var riktignok uti mye lengre enn meg, men dette er bare starten på sommeren. Håper det blir mange fine og varme dager med bading.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg