Kom og dans, Oslo tur og komfirmasjonsforberedelser.

Stortinget 

Jeg må først fortelle om fredagen. Den yngste gutten min fikk spørsmål om han ville være med i en one call reklame. Det endte med at Grunde og jeg dro til Oslo tidlig fredag morgen. Han hadde aldri vært i Oslo før, så da innspillingen var ferdig var det noe vi måtte rekke å se. Stortinget, Operaen og Munch museet ble sett i full fart, før toget gikk hjem. En veldig spennende dag. Nå er det bare å vente på at reklamen kommer på T.V.

Operataket

Kom og dans snakker endelig om å starte opp igjen. Tirsdag var det møte. Mannen min og jeg deltok via video møte (messenger). Vi var ikke helt sikre da på om vi var helt kvitt det forhatte viruset. I Halden starter det nå opp kurs for de som ønsker å lære seg Swing.  Jeg sliter med ett vondt kne , så det vil ta tid før jeg kan danse igjen. Jeg håper å kunne danse Bugg igjen, som er noe av det artigste jeg vet. Om det er skikkelig musikk til da. Så liker du å danse sjekk ut om Kom og dans holder til i nærheten av deg. I Halden starter vi nå opp med to danse kvelder.

Bor du i Halden så ta turen innom Vannvogna til onsdag.

For 2.mnd siden.

Etter åtte uker fikk endelig den eldste guttungen fjernet pinner i armen og tatt av gipsen. Det var en tynn arm som slettes ikke fungerte som den gjorde før. Den trenger nok tid til å bli seg selv igjen. Gutten kom seg av gårde på konfirmasjons møte for de som skal konfirmeres borgerlig, mandag kveld. Temaet var kritisk tenkning, og det er jo nyttig å lære litt om. Da jeg slapp ham av ved Thon hotell var han litt usikker og redd han ikke skulle kjenne noen. Da jeg hentet ham to timer senere var han blid som en sol. Han hadde jo selvfølgelig truffet noen gutter han kjente, og blitt kjent med enda flere. Nå gleder han seg til neste gang. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg