Kanonløp og bortskjemt i Sverige

Tre slitne gutter

Onsdag var mannen min på Kom og dans og frisket opp Bugg kunnskapene sine, mens jeg og den yngste skulle vært på Begby. Jeg hadde til og med sagt at jeg kunne ha med en gutt som trengte skyss. Tirsdag kveld svarer jeg på spond at jeg kunne ta med en til i bilen. Det var bare at da den yngste våknet var han så kvalm så han måtte holde sengen hele dagen. Så var det bare inn på spond igjen for å si fra om frafall Jeg fikk også litt vondt i magen, da kampen ble avlyst pga for mange syke spillere. Jeg fikk i stedet lov å kjøre den eldste på løpetrening. Han stakkar hadde hatt uttak til Fredriksten stafetten og løpt hele formiddagen før han hadde to timer med fysisk aktivitet som valgfag. På løpetrening ville han likevel. Har man godt av å trene så mye?

Grunde i farta

Lørdag var det KANONLØP. Ett motbakke løp på 800m med gjennomsnittlig stigning på 14%.   De løper fra Torget i Halden og opp til Klokketårnet. Eskil løp på 4.56 og Grunde kom inn på 5.37.  Alltid kjempe artig når gutta velger å delta i noe sammen. Den elste løp for HIL og den yngste var eneste deltager for fotballaget sitt TTIF. 

Har dessuten endelig fått svar på røntgen. Etter å ha lest lege svaret med mange fine fremmedord kan jeg korte det ned til: Artrose i begge kne, men høyre er verst.

Min mor dro hjem til oss for å passe katten, mens vi vendte snuta mot Sverige. Ett vennepar av meg og mannen min hadde bedt oss og gutta våre på overnatting. Vi fikk servert nydelig mat og om kvelden spilte vi kubb opptil flere ganger. Vi skjøt på blink og kastet stjerner på plate. Vi koste oss alle sammen med altfor mye mat, is og godteri.

Hinderløype i Strømstad

Søndag fikk gutta løpe litt på fine stier , mens vi voksne gikk sakte tur. Etterpå var det trim. Her ser vi Grunde i ett av apparatene.

I Strømstad ble vi bortskjemt 

I dag begynner datteren min i ny jobb. Krysser fingrene og tenker på henne i dag.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg