Julemor og Harry Potter

 

Helgen har vært begivenhetsrik. På fredag dro jeg til Oslo, nærmere bestemt Tveita. Etter å ha kjørt inn og ut av halv rundinger på GPS fant jeg frem til Tveita kjøpesenter til slutt. Der var det trangt om plassen på alle spisestedene, på en fredag. Jeg tror jeg var yngst. Er man pensjonist og ønsker å se andre pensjonister, er dette stedet å gå.

Så fant jeg frem til en rekkehusleilighet som var julepyntet for anledningen. Jeg ble forvandlet til en jule mor på en liten halvtime. Der spilte vi inn en jule reklame for Finn.no. Jeg har virkelig tro på den. Det var virkelig artig og jeg gleder meg til de slipper den 25 november. Jeg kan love at det blir julestemning.

Kaffe på Tveita kjøpesenter

Lørdag traff vi datteren min på en kafè i Oslo. Vi hadde en kjempe hyggelig lunsj og tiden gikk altfor fort. Hun hadde kommet med nattoget til Oslo for å besøke ei venninne. Heldigvis kommer hun og samboeren hjem til jul. Hun hadde kjøpt seg verdens tøffeste skjerf. (Må sies at vi er fan av Harry Potter universet) Jeg lånte det. Det står selvfølgelig Griffindor på skjerfet. For andre fans der ute- Husk å ta en test å sjekk hvilket hus dere tilhører.

Datteren min tok bilde og jeg fikk låne Harry Potter skjerfet hennes

KOM OG DANS hadde tema helg på Økern og det var neste stopp for oss. Det ble flere kurs i Bugg. På ettermiddagen hadde vi instruktørkurs. Det ble veldig personlig, da mannen min og meg var de eneste påmeldte. Vi lærte litt i alle fall. I går fikk vi tilsendt skriftlig material som kursleder i Halden har brukt. Det er vi kjempe takknemlige for.  Vi har mye å lære før vi kan holde kurs.

Søndag koste vi oss med familie besøk og i dag har jeg en del å ta tak i før operasjon i morgen

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg