Julebord

Kjolen jeg kjøpte til julebordet har jeg allerede brukt en gang. Denne helgen fikk jeg bruk for den en gang til, selv om julebordet den var tenkt til ble utsatt. Pga mye smitte og nye innreiseregler til Norge, ble julebordet på Tanum utsatt. Ny dato er satt i februar, og da kan det hende at en typisk julekjole blir litt feil. Men jeg fikk brukt kjolen på lørdag. På fredag skulle den eldste gutten vår på julebord. Det var ingen typisk julemat, da de gikk på byen for å spise indisk buffè. Han staset seg opp med ny hårsveis, nye sko og ny fin skjorte. Rart når barna blir så store at alt vi skal på ett julebord, er å hente.

En kamerat av mannen min og meg ba oss med på Strømstad- Sandefjord tur på lørdag. Vi tok hybrid båten og det ble servert nydelig julemat. Jeg gjorde selvfølgelig feilen å spise altfor mye, og da var det nesten ikke plass til vin. Når vinen følger med, så er jo det veldig synd. Vi koste oss veldig. På tilbaketuren skulle vi handle og da må man ha billetten. Den hadde mannen min i jakkelommen, som lå oppe i salongen. Han gikk opp for å hente den, men fant ikke riktig heis med en gang. Jeg ble utålmodig så jeg gikk opp i salongen for å se om han var der. Der var han ikke, for han var gått ned for å se etter meg. Jeg sendte kameraten vår ned med billetten hans, men da kom mannen min opp. Da måtte vi vente med å handle til Trond kom opp igjen. Da vi endelig hadde handlet ferdig, danset vi ett par danser før bandet takket for seg. De skulle spille mer på veien tilbake til Sandefjord. Jeg forstår ikke det der at det bare skal være underholdning for de som skal av i Sandefjord. Halvparten skal jo av i Strømstad. Hvorfor er ikke underholdningen like bra begge veier?

Jeg har også en laptop jeg er glad i og avhengig av. Den fant ut at den ikke hadde lyst til å bruke bokstaven E mer. Da måtte den dessverre byttes ut. Den nye er mye mindre, da vi har det litt økonomisk tøft om dagen. Ikke har jeg klart å finne ut hvordan jeg får e- post og bilder inn på den ennå, så det får dessverre bli med bare ett bilde denne gang.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg