Jule taco og iskrem kaffe

Meg og barna mine

Torsdag var en flott dag, der alle mine tre flotte barn ble med til Borg storsenter. Vi koste oss med iskrem kaffe, som er kuleis, softis og kaffe. Finnes ikke noe bedre.

1.nyttårsdag ble min datter 29 år.

Etterpå var det hjem for å lage taco. Det var godt med noe annet enn bare tung julemat.

Romjulstaco

Karoline la ett bilde av den minste katten vår på snap. Tror ikke hun er helt fornøyd med navnet hans. Hun og samboeren har med seg tre rasekatter så her er det kattsomt.( ikke folksomt).

Karoline la ut dette på Snap

Nyttårsaften hadde vi gjester. Det ble dansing til Tik tok snutter, til langt ut på morgenkvisten. Heldigvis tok ingen bilder da. Vi hadde en super koselig kveld.  Venninnen min la ut dette bilde. (Jeg må stjele litt bilder når jeg glemmer å ta selv.) 

Irenes nyttårsbilde av oss

Godt nytt år alle sammen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg