Jeg vil ikke gå inn gjennom den dumme luken

Vi investerte i katte luke etter å ha hatt katt nesten bestandig. Noen som har erfaring? Kattene har passert ett år begge to, og dette likte de ikke. Det klikker når de putter hodet inn gjennom luken, da luken reagerer på chippen de har i nakken. Kattene blir skremte og trekker seg tilbake igjen. På bildet ser vi Karsten som banker på. Han lurer nok på hvorfor ikke pappa bare kan åpne døren? Hvor lang tid trengs det for å venne kattene til denne nye døren?

Denne uken har jeg ligget mye på sofaen med noe som kunne minne om covid. Jeg testet meg og var forundret over at dette var noe annet. Det var som om om noen hadde bokset meg i magen….innenifra. Ryggen verket også …….. og nyrene. Nå er nyrene helt ødelagte tenkte jeg og så for meg timer med dialyse. Hodepine , kvalme og feber fulgte også med. Det har vært en lang uke og barna har vært flinke og stått for matlagingen. Jeg er heldig å ha flinke barn som hjelper til når det trengs.

Mamma hjelp! Pappa vil ikke åpne døren.
2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg