Karsten og Leif

Grunde og Karsten. Utsikt over Bagn.

Tiden går fra meg. Jeg skulle blogget på mandag, men plutselig var det onsdag. 

Forrige mandag fikk jeg ennå en sprøyte med kortison i kneet. Legen har kommet frem til at vi bør utsette operasjon i kneet lengst mulig, da protesene har veldig begrenset levetid.

Oslo på en tirsdag

Tirsdag hadde jeg en spennende dag på audition i Oslo, for en reklamefilm. Jeg klarte å finne frem gjennom Grunerløkka og retning Tøyen. Blir bedre kjent i Oslo for hver gang. Siden jeg har helt panikk for buss og trikk, finner jeg frem til fots med google maps. Hender jeg spør en her og der om jeg er på riktig vei. Nå er det bare å vente å se hvem som får rollen.

Torsdag var det fysioterapi som stod på tapetet. Den eldste gutten fikk sitte på med noen til Jessheim for å løpe 1500m, den yngste syklet på fotballtrening mens vi voksne var på ett møte for å planlegge Kom og dans sin fremtid i Halden.

Denne måtte prøve det nye sengetøyet

Jeg var heldig å få tak i dette herlige krepp sengetøyet. Mannen min var ikke så fornøyd, da han ikke liker krepp. Forstå det den som kan. Jeg elsker krepp.

Fredag var jeg i Ås for ett opptak til en serie. (Statist med replikk i Ammo). Jeg var ikke hjemme før klokken åtte om kvelden, og da var det bare å hive pikk og pakk i bilen og komme oss av gårde til hytta. 

Vi fant en katt på Finn.no som vi tenkte passet akkurat inn i familien vår. Det er ikke mange av dem. Vi avtalte å komme å se på den på vei hjem fra hytta.

Dette er Leif

Den ble selvfølgelig med oss hjem. Og det ble ikke Karsten og Petra, men selvfølgelig Karsten og Leif. Regner med dere trekker litt på smilebåndet av den.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg