Hyttetur med tilhenger.

Plattingen ble ferdig på tirsdag. Det finnes nok de som hadde tatt alt på en gang, men det orket ikke jeg. Ferdig ble det etter hvert. Nå er det ferdig beiset. Nå er det huset som roper veldig høyt etter ett strøk maling. Jeg velger å lukke ørene noen uker til.

Mannen min snekret fuglekasse og han gledet seg til å henge den opp i ett tre ved siden av hytta. Hagemøbler til hytta fant vi på Finn.no. Spisebord med 6 stoler. Jeg gledet meg til å få plassert dette rett ved inngangen til hytta. Rart hvordan slike små ting kan bety så mye. Vi har en knøtt liten tilhenger, med lave kanter. Det vil si at den hadde lave kanter frem til onsdag  kveld. Da fant mannen min noe gammel parkett som aldri var blitt brukt, og vips hadde tilhengeren litt høyere kanter. Så dro vi. Det var artig å se spisebordet på den tenkte plassen, med seks stoler rundt. Stol syv og åtte fikk plass rett ved inngangen sammen med campingbordet vi kjøpte i sommer. En koselig krok der vi kan sitte med kaffekoppen på morgener med sol. Vi rakk å henge opp fuglekasse, klippe ned litt busker og sy ett par gardiner, før det bar hjemover igjen. Nå er det ny uke og på tide å få gjort litt her hjemme. 

Krekar i hjørnet.
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg