Høstferie

I Høstferien dro vi på hytta. Onsdag til søndag.

ØYANGEN RUNDT 5,5 km

Sammen med ett vennepar og hennes datter dro vi på hytta for å nyte noen dager med tur, skog og natur. Det startet med god mat og en rolig dag på hytta. Dagen etter ble en fin tur Øyangen rundt. Vi fant ut at neste tur måtte vi ha med poser slik at vi kunne ta med litt mose, lyng og tyttebær. Det ble selvfølgelig ikke en tur til. Fredag dro vi til Fagernes fordi barna så gjerne ville trene på Blåbærmyra. Barna løp både med og uten hekk. Vi så litt i butikker før vi dro tilbake og der på ett butikkvindu fant venninnen min informasjon om ett motbakkeløp. Vips så var barna påmeldt motbakkeløpet RAKT UPP i Fagernes lørdagen i høstferien.

 Gulrøttene ble også tatt opp.

Lørdagen kom og de tre barna stod klare på startstreken. Eskil løp kjempe fort opp, men dessverre ikke raskt nok til pallplass i sin klasse. Ingrid og Grunde fikk hver sin T-skjorte som premie og den var kjempe fin. Alle deltagere fikk ett lodd hver og Grunde stakk av med ett gavekort på 500 kroner. Det var virkelig flotte premier, så jeg vil anbefale dette løpet til alle som er litt trenet.

Klar til RAKT UPP

På vei hjem i går ble plutselig katten vår dårlig. Han tisset uten at han hadde kontroll på det, han ble varm og kosete. Den dagen krøp han opp i fanget mitt og ga meg en lang klem før han slikket meg tre ganger på kinnet. Da visste jeg at han sa  “Mamma, jeg elsker deg. Nå drar jeg videre.”  I går kveld sovnet han inn på fanget mitt.

Adjø lille pusen min 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg