Hjemmelaget 50 års gave

Hjemmelaget 50 års gave

Venninnen min fylte 50 år på fredag, så jeg var å leverte gaven i god tid. Hun nevnte for to år siden at hun ønsket seg ett knytte teppe med mye grønt. Jeg ble akkurat ferdig til den store dagen. Det har tatt lang tid og det var fint å se det ferdige resultatet. Det beste av alt var at venninnen min ble rørt og veldig glad for gaven.

Nå må jeg finne meg noe annet håndarbeid til lange vinterkvelder

Leif og Karsten leker i snøen

Fredag tok vi turen til hytta. Her var det julestemning med snø og blåtime. Vi var på julemarked på Bagnsmoen i Bagn. Det er terapi å komme hit.

HYTTA I BLÅTIMEN
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg