Førpremiere og Rakfiskhelg

Premierevisning

For en stund siden var jeg i Son for å spille inn to små scener med Lene Kongsvik. Onsdag var det premierevisning på serien og jeg tok toget til Oslo for å være med. Det ble servert sjampanje når vi kom og litt annet utover kvelden. Det var stas for en amatør som meg å bli invitert, å møte folk som har medvirket i denne. Første sesong startet på TVN i går. Vil anbefale alle å se denne, da det kommer mye å LE av. Selv er jeg ikke med før sent i sesong to.

Rakfiskfestival

Fredag tok vi med i venninne av meg og sønnen hennes på hytta. Det var nemlig Rakfiskfestival i Fagernes. Det var boder med håndarbeid, pelsluer, treverk, salg av belgiske vafler og små kaker. Barna var fornøyde fordi det var smaksprøver på spekepølser, oster, røkt ørret og rakfisk. Venninnen min ordnet ett nydelig rakfisk fat på kvelden.

Snø i november

Lørdag kveld begynte det å snø. Vi måtte faktisk finne frem skuffene før vi dro. Hos naboen kom det opp to store snømenn. Nå gleder jeg meg til skisesongen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg