Feiring på hytta

Blåbærmyra i Fagernes.  Her er den eldste gutten klar til hekkeløp.

I helgen tok vi med min mor ( 80 år) på hytta. Hun tenkte først å kjøre opp til oss i sommerferien, og være den første uka i ferien hos oss. Hun innså i god tid før ferien at den kjøreturen ble altfor lang for henne. Jeg ba henne spør venner om de kunne tenke seg å bli med henne og ett vennepar av henne som bor i Moss svarte ja. To dager før avreise og en dag etter at vi  (guttene mine, mannen min, katten og jeg) var dratt, meldte vennene hennes avbud. Min mor ble selvfølgelig lei seg, så vi snakket om å dra hjem å hente henne. Ett par timer etter at vi pratet om å kjøre hele veien tilbake, stod vi der uten bil. (Se forrige innlegg.) Det ble ingen tur til Bagn på min mor i sommer.

8.sept fyller den yngste 12 år, så det feiret vi på hytta i helgen. Neste helg er broren bortreist og på selve dagen har han som fyller 12 år, ett spennende prosjekt som jeg kommer tilbake til siden. Det beste alternativet var feiring på hytta. Vi kjørte til Blåbærmyra på Fagernes så barna fikk løpt og øvd på 80m hekk. På hytta ble det både gaver, grillmat, dessert og kake. På kvelden slo vi til med ost og kjeks. Vi ble så mette at vi lett kunne trillet hjem på søndag, men det ble bil denne gangen også. 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg