Å anbefale steder man ikke har vært

Ikke snø i hele sporet.

Håper alle har hatt en fin påske. Vi har hatt noen nydelige dager i Bagn. Katten har løpt rundt og fanget mus i gresset og vi på to bein har funnet på andre ting. Det beste har likevel vært å sole seg på terrassen på ettermiddagen. Vi har grillet og spist mer enn kroppen har godt av. Selv om vi trimmet litt, spiste vi mer.

Årets siste skitur

Vi måtte høyt opp på fjellet for å finne siste rest av skiføre, og selv der dukket det opp sørpeføre og bare flekker. Vi tok en rast med kakao og sjokolade. Da kom det ett par og spurte mannen min om hvordan løypene var innover. Han smilte og anbefalte turen videre. Kjempe fine løyper innover, svarer han. De takker og går videre med godt mot. Det må sies at turen vår ikke hadde gått videre, da vi var mer opptatt av å få en rast med sjokolade enn å gå på ski. Jeg så litt på mannen min før jeg sa – Vi har jo ikke vært innover.  – Men jeg har lest på nettet at det er fint innover der, sa mannen min til meg. Vi sa jo ikke at vi hadde vært der.           Vi snudde og håpte vi var langt unna før de kom tilbake.

Beitostølen

Langfredag ble det tur til Beitostølen og mange timer på slalom. Jeg gikk på trynet i en annen heis denne gangen. Jeg synd det ble for bratt ut av heisen og ploget rett over skia til mannen min. Dermed så lå jeg der….igjen. Jeg holdt meg borte fra den heisen resten av dagen. Kneet mitt var vondt, men jeg ga meg ikke før det sviktet og jeg begynte å falle. Da jeg trynet rett foran ei dame som sikkert var tyve år eldre enn meg, følte jeg meg ikke så ung lenger. Hun kom seg sakte og fint ned hele bakken, men det gjør sjeldent jeg. Jeg måtte til og med ta av meg skia før jeg klarte å rulle meg rundt for å reise meg igjen. kombinasjonen overvektig og vondt i kroppen, gjør at ting blir litt mer tungt for meg og ser litt mer klønete ut.

Blåbærmyra

Lørdag tok vi turen til Fagernes og da fikk gutta trent litt på Blåbærmyra.  Her trenes det hekk og spurt. 

1.Påskedag.Hellebekk.

Solen og varmen har vært på topp og av en eller annen helt merkelig grunn var det ingen kø hjemover. Merkelig.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg