Madrid

 

Natt til onsdag dro jeg av gårde på en spennende tur. Jeg byttet fly i Amsterdam og i Madrid ble jeg møtt av ei dame som stod og viftet med navnet mitt. Der traff jeg tre andre som var ute i samme ærend som meg. Vi skulle nemlig spille inn reklamefilm. Tirsdagen ble lang med kostymeprøver, møte med en “stoned fox” og en hvit bil som skulle folieres blå i full fart.

Torsdag ble vi hentet kl 05.00 på hotellet. Det ble en lang kjøretur for vi skulle langt ut på landet.

Her ute hadde vi en spennende og morsom dag. Resultatet vil komme på T.V. i uke 17. Møtte så mange hyggelige mennesker. Da jeg kom på rommet mitt i 18.00 tiden på kvelden, var jeg ganske sliten.

 Jeg fikk tatt ett bilde fra takterrassen og tuslet litt rundt en times tid. Brått var det kvelden og vi ble hentet.

Jeg har smakt på mye spennende ( denne fisken, østers og blekksprut) og snakket med spennende mennesker. Dette var virkelig en opplevelse.

Flyet hjem på fredag gikk før frokost. Brått tilbake til hverdagen igjen.

Søndag ble det BOWLING

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg